Wat verwachten wij?: 

Verantwoordelijkheidsdomeinen:

  • De opvolging verzekeren en garanderen van de klantenrequests, met respect voor de regels voorzien in de SLA (via Remedy)
  • De verschillende projecten informeren over de onvolledige of onbestaande documentatie
  • De oplossingen van de klantenrequests behandelen in het kader van zijn bevoegdheid
  • De kwaliteit garanderen van de inhoud van de verstuurde requests
  • In staat om praktische samenvattende informatie op te stellen
  • De klanten snel informeren indien er een probleem of incident is opgespoord
  • De manager bijstaan op vlak van de reporting en de feedback aan het management
  • De functie, de tool en de structuur helpen evolueren

Taken:

  • De requests zo snel mogelijk behandelen
  • De gegrondheid van de verschillende rubrieken nagaan en eventueel aanpassen
  • Niet-conforme requests terugsturen naar de verzender, op een commerciële manier
  • De requests afsluiten met een gekende en/of gedocumenteerde oplossing geleverd door het betreffende project of de requests doorsturen als de oplossing de competenties overstijgt en/of als de beschikbare documentatie onvolledig of onbestaand bleek
  • Zijn kennis delen door een bibliotheek op te bouwen van raadpleegbare oplossingen om de antwoorden op identieke problemen te systematiseren
  • Een probleem opsporen dat een impact kan hebben op meerdere klanten en ze ervan op de hoogte brengen
  • De manager bijstaan bij het opstellen van de synthese die een objectieve reporting mogelijk maakt naar het management over de realiteit in het veld
  • Kennis nemen van de informatie over release en operationele communicatie, verstuurd naar de klanten

 Het accent wordt gelegd op de vaardigheden om de klant op te vangen, naar hem te luisteren en op te volgen en op polyvalentie.

Wie zoeken we?: 

 

  • Dynamische M/V, tweetalig FR/NL
  • Communicatief, zowel mondeling als schriftelijk
  • Assertief, oplossingsgericht, goed in omgang en contact met klanten
  • Minimum 2 jaar ervaring binnen het domein toepassingsondersteuning
  • Kennis van de klassieke bureauticatools (Excel), gebruik van de methodologie ITIL
  • Bereid om te investeren in een team (teamplayer), en zich in te werken in de materies die te maken hebben met de klantenbusiness
  • In staat om de interne processen te volgen en snel samenvattende documentatie op te stellen
  • Ervaring in het domein ‘Front Office Applications’ in een ziekenfonds = pluspunt

Wat kunnen we u bieden?: 

  • Een arbeidscontract van onbepaalde duur
  • Een aangename werkomgeving in een dynamisch en open team
  • Een concurrentieel salarispakket met tal van extralegale voordelen
  • Opleidingsmogelijkheden

Pour postuler: