Buitengerechtelijke klachtenregeling
Ons ziekenfonds stelt alles in het werk om je tevreden te stellen. Mocht je vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ons ziekenfonds stelt alles in het werk om je tevreden te stellen. Mocht je vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ben je ontevreden over de dienstverlening of de producten van MLOZ Insurance? Is jouw beheerder er niet in geslaagd om je te helpen? Of je nu verzekeringnemer, een verzekerde, een rechthebbende of zelfs een benadeelde derde bent, je mag altijd contact met ons opnemen als je ontevreden bent over een verzekeringsdienst of -contract.
Om jouw ontevredenheid officieel kenbaar te maken, kan je een klacht richten aan het Klachtenbeheer van MLOZ Insurance :
Als het schriftelijke antwoord van onze dienst Klantbeheer je onbevredigend lijkt en als je er je niet mee kunt verzoenen, dan staat het jou vrij om contact op te nemen met de Ombudsman voor verzekeringen:
Dienst Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
De Ombudsman van de Verzekeringen is bevoegd voor alle geschillen over de uitvoering van de verzekeringsovereenkomst en voor de naleving van de sectorale gedragsregels ten aanzien van de consumenten.
De indiening van een klacht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor de verzekeringnemer om een vordering aanhangig te maken bij de rechtbank.
Als je meer wilt weten over privacy, klik dan op deze link.